söndag 15 januari 2017

Eländet på Gunnern

Gunnern

Jahaja . Nu har man efter många år haft en fisketävling på sjön Gunnern i Gunnarskog igen.
Kom inte riktigt ihåg hur den var eller varför ingen ville ha den som tävlingsvatten då.
Nu kan jag ha fått mina små aningar om varför det inte har fiskats där. Tyvärr fick jag lära mig det den hårda vägen. Men men inte kan man klaga på att det inte fanns fisk där. Lyckades tappa 2st riktigt fina bumlingar under tävlingen. Perra var på samma fiskrika plats och även han tappade 2 stora abborrar. För klena krok skulle jag tro, vi använde 12'or men det rack inte för att dra fast dom ordentligt. När slutskottet small var det bara att montera borrskyddet torka bort tårarna å gå i land.
Är det detta som kallas the walk of shame????????


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar