måndag 10 april 2017

Vårcupen dag 2

Vårcupen Letten 2017-04-09

Efter Lördagens oerhört bra insats av mig så var alla möjligheter till en bra placering i cupen som bortblåst. Men men fiska ska man ju göra när man ändå är på plats. Sjön var tappad på mycket vatten,
Kände knappt igen mig ute på isen. Och eftersom jag är en enkel människa så går jag alltid till samma ställe på sjön. 
Just denna gången visade det sig vara ett bra val. 5 av dom 6 högsta vikterna togs i min lilla vik denna söndag. Skitkul att det äntligen nappade lite.

Betydligt trevligare att dela denna resultatlista när samtliga i bilen fick hämta pris. 
Kärringa lyckades även vinna totalt i vårcupens damklass. Och själv fick jag till en andraplats. Inget att skryta med men den behövdes för självförtroendet.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar