lördag 2 juli 2022

DM-cup 2 Mete

 DM-cup 2 Kyrkviken 2022-07-02

Dm-cup 2 blev ju flyttad till kyrkviken, vilket betyder att vi fiskat på samma ställe 2 cuper i rad. Inget jag blev värst lycklig över, men det blev en åtminstone billigare resa för oss som faktiskt bor i Arvika iallafall.
Drog vad jag tyckte världens nitlott innan start, inte alls säkert att det var så då jag redan bestämt mig för att det bara går att vinna ute på piren. Inte så lite körkat tänkt tyvärr, Var definitivt inget bättre på piren än nån annan plats. Snarare sämre vilket resulterade i en urusel tävling för mig denna gång. 
Grattis till Perra som tänkte till och stannade i hästskon istället. 
Och grattis till alla andra pristagare denna otroligt blåsiga dag ( Blåser alltid när vi metar i kyrkviken)

Resultatlista


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar